Освіта людей з особливими потребами (інклюзивне навчання)
Особа з особливими освітніми потребами - особа, яка потребує додаткової постійної чи тимчасової підтримки в освітньому процесі з метою забезпечення її права на освіту (пункт 20 частини першої статті 1 Закону України "Про освіту" (далі - Закон).
Інклюзивне навчання - система освітніх послуг, гарантованих державою, що базується на принципах недискримінації, врахування багатоманітності людини, ефективного залучення та включення до освітнього процесу всіх його учасників (пункт 12 частини першої статті 1 Закону).
Інклюзивне освітнє середовище - сукупність умов, способів і засобів їх реалізації для спільного навчання, виховання та розвитку здобувачів освіти з урахуванням їхніх потреб та можливостей (пункт 13 частини першої статті 1 Закону).
Заклади освіти за потреби утворюють інклюзивні та/або спеціальні групи і класи для навчання осіб з особливими освітніми потребами. У разі звернення особи з особливими освітніми потребами або її батьків така група або клас утворюється в обов’язковому порядку (частина друга статті 20 Закону).
Матеріали
- Навчання дітей з ООП: рекомендації МОН на новий навчальний рік
- Порядок супроводу (надання допомоги) особам з інвалідністю та іншим маломобільним групам студентства в Уманському НУС
- Зустріч, присвячена проблемам сексизму, гендеру та навчанню студентів з особливими потребами
- Права людини – не нудний підручник!
- Виховна година на кафедрі геодезії, картографії і кадастру
- Участь у вебінарі «Збереження психічного здоров’я в умовах воєнного часу»
- Традиційна зустріч з практикуючим психологом
- Зустріч з практичним психологом, присвячена Європейському дню боротьби з торгівлею людьми